Ikigozumuncicegizeynep BAL_EVLAT16 kedinlikle fissler on numara beş yildiz ben kullaniyorum 4.5 litresini mukemmmeeelll
Medusafer BAL_EVLAT16 bende fissler var ben hiç kullanmadım annem denemek için birkaç kez kullandı çok güzel dedi ama ben güvenemiyorum zaten yemek de yapmıyorum
Elfvli BAL_EVLAT16 söyle söyleyeyim aklınıza gelebilecek her yemeği düdüklü de yapıyorum. Zaman için mükemmel bir buluş.
BAL_EVLAT16 Elfvli Ayn öyle biliyorum 1 buçuk senedir hep korktum kullanmaya ama böylede olmuyo maalesef
Medusafer BAL_EVLAT16 yok evlenmeden önce de biliyordu böyle oldugumu zaten otelimiz var 6 ay orda yiyip içiyoruz kalan 6 ayda da sagolsun kayinvalidem yapıyor
BAL_EVLAT16 Medusafer Ohhh mis keşke bizimde öyle olsa kayinvalidene de helal olsun nasıl kabul etti 😂
Medusafer BAL_EVLAT16 18 aylık ve 5 aylık iki kızım var ve iki hamileligimde çok zor geçti o yüzden hep tiksindim yemekten sagolsun o da yemek yapmayı seviyor böyle alıştık gittik hakkını ödeyemem onun