kereminannesiiiii frambuaz evet ama ayda sadece yarım kilo alıyor bende başka bişey vermek istemiyorum anne sütüyle altı ay beslemek istiyorum
frambuaz kereminannesiiiii bende oyle ıstıyordum ama doktor artık gecelim dedı buyuk ihtimalle ilk tadım ayı olacak sonra ek gıda gelecek ay bakalım
demirkof kereminannesiiiii İçiniz rahat olsun bizim doktorumuz mamayla ayda 1,5 kilo alacağına anne sütüyle ayda 400-500 gram alsın yeterli demişti.
kereminannesiiiii frambuaz valla benimki şuan onermedi yeterli buldu kilosunu ama benim içim hiç rahat değil
Nscaslan34 bulut22_ Milk tea içiyorum sadece günde 3 tane falan galactago damla bide.qzqldigi zaman vitamoms alıyorum e bebekten