frambuaz demirkof maşallah 💜bende bugun doktora götürdüm gelecek ay ek gıdaya baslaualım dedı cok sasırdım acaba dedım cok mu kilolu ya, 7 bucuk kilo 3ay 6 gunluk 61 cm
Seymust demirkof Benim kız çok mu kısa yoksa senin ki mi uzun 😄😄 52 cm doğdu 3 ay kontrolünde 59 cm di
MRKbra frambuaz cok erken değil mi benim bildiğim zayıf bebeklere erken başlanıyor ek gıdaya sizin kinin bence gayet iyi masallah 🤔
demirkof frambuaz Sadece mamayla mı besleniyor? Mamayla beslenen bebeklerde erken geçiyor bazı doktorlar ek gıdaya
frambuaz Seymust maşallah bızım 2 aylıkken 6 bucuktu cok yiyor galiba ama ıyı dedı gelısımı bebekten bebege degısıyor sanırım
demirkof Seymust oyy kızlar narin olur🌼 Boy kilo bu tarz şeyler genetik olur sağlıklı oldukları sürece çok da önemli değil bu ölçüler.
kereminannesiiiii frambuaz evet ama ayda sadece yarım kilo alıyor bende başka bişey vermek istemiyorum anne sütüyle altı ay beslemek istiyorum
Mom52115 Cuma günü 3 aylık olacağız. 7600 gr, 65 cm boyu sadece anne sütü alıyor. Ek gıda demelerine şaşırdım, bakalım doktor kontrolünde nelerle karşılayacağım. Sağlıkla büyüsünler 🥰
frambuaz Mom52115 masalah canım 🥰 bende doktora her gidisımde farklı bilgiler ile dönüyorum sımdıde bu ek gıda cıktı
frambuaz demirkof bende cok sasırdım doktprumuzda cok ıyı doktor bilmiyorum Ne yapacağımı bakalım artık
demirkof frambuaz Doktorlara güvenmekten başka şansımız yok maalesef. İnşallah alacağınız karar bebeğiniz için en doğrusudur🙏🏻