kızım 5 buçuk aylık 5.ayın başında destekli oturtmaya başladım çevremdekiler neden oturmuyor neden basmıyor diye sürekli sorguladılar her bebek bir değil ben de 6.ayını beklediğimi söyledim geçenlerde de çocuk doktoru Ali Fuat Serpen var instagramda o bir video yayınlamış çocuklarımızı ne zaman bastırmalıyız diye tam da ben kara kara düşünürken 🙏😍Meğer ben doğrusunu yapıyormuşum destekli oturtmadan bebeğimizi bastırmamamız gerekiyormuş 🙏