Merhaba kızlar bugün 5ay kontrolümüz vardı kızım bir kaç gündür dönüyor kucakta destekli oturuyor vs kilosu iyi gelişiminde sorun yok ayakları aşırı hareketli ama kesinlikle dik tuttuğumda basmıyor bu benim için sorun değildi çünkü daha küçük doktorumuzda kontrolde bacaklarını toplayınca daha küçük ama böyle devam ederse nörolojiye yönlendirebiliriz dedi şans şu ki bir saat sonra nöroloji profesöründen eşim için randevumuz vardı ona sordum gelişimi gayet güzel duruyor bence hiçbir sorun yok dedi bana takip etmem söylendiği için soruyorum bu aylarda bebekleriniz ayakları üzerine basıyor muydu ya da ne zaman bastı ? Eylülonlinen oğlu 3aylık basmaya ve kalkmaya başlamış onu kategori dışında bırakıyorum 🤣