Aysktr Deletedmom378 o aparat bebeğin omurgasını desteklemeye yarıyomus da zaten bir kaç ay sonra destekle oturabilecek konuma gelecekler 3. Aydan sonra yenidoğan aparatının bi anlamı kalmıyo bizim için 😄
Aysktr omer_asaf-28 takip isteği attım tsk ederim benimki de baby plus esim bi hevesle almstı olmazsa ondan alıyım