mcansum Aysktr 25 iken ama bez sling oşandan kullanyrm 2.5 aylıgız normal kemerli olanlardan yenidogan aparatı ıle kullanıyorsn ilk aydan yoksa da en az 5 kilo ustu dyeblyrm
Fundaa6464 Aysktr ergonomik kanguralarda gönül rahatlığıyla kullanın ben 1 buçuk aylıkken kullanmaya başladım 3 aylık hala kullanıyoruz yeni doğan aparatı ile birlikte ayrıca çok seviyo hemen uyuyo 😊 evde işte yolda çok rahat oluyo tavsiye ederim 😊
Aysktr omer_asaf-28 kızım 5 kilo 3 aylık olcak kullanabilir miyim içim rahat etmiyo da ege kemiği batar diye korkuyorum
omer_asaf-28 Aysktr Ben bu marka kullanıyorum yenidoğan aparatı da var gayet memnunum. https://instagram.com/mamadusbaby?igshid=c9aa2dwvcgz7
Deletedmom378 Aysktr bu aparat nedir acaba benimde var kangurum 3. Ayın sonunda başka kullanmaya dedi doktor bana da o aparatı anlayamadım 🤔🤔
Gamzemert 2 buçuk aylıkken başlamıştım 4 ay dolmadan bırakmak zorunda kaldık. Kilodan sanırım ayakları morardı iki defa:(
Aysktr Gamzemert ayaklarına bakmadım hiç 😕 inşallah bisey olmamstr alıssın diye bi yarım saat koydum sonra çıkarttım çünkü içim rahat etmeyince de size bir soruyum dedim 😊
mcansum Aysktr ay olarak iyi kiloda ck az değil ama sen yinede dene için rahat ederse bebeğin severse kullan
Gamzemert Aysktr yok bizimki kilo alınca oldu zaten morarma. Ben de bakmıyordum markette biri söyledi. Bebegim bir huzursuzluk yapmadı yani. Kanguruda kontrollü olmak lazım sanırım.
Aysktr omer_asaf-28 takip isteği attım tsk ederim benimki de baby plus esim bi hevesle almstı olmazsa ondan alıyım
Aysktr Deletedmom378 o aparat bebeğin omurgasını desteklemeye yarıyomus da zaten bir kaç ay sonra destekle oturabilecek konuma gelecekler 3. Aydan sonra yenidoğan aparatının bi anlamı kalmıyo bizim için 😄