Erguvn bende sizin gibiydim başlarda solu tutmadi hep sağı emdir sonra baktım solda süt azalmaya başladı zar zor sola alistirdim tabi emmedigi zamanlarda solu hep sagardim. Daha yeni doğum yaptığınız için sütünüz fazladır. Sağı emzirirken solu sağın bu şekilde belki düzene girer.