Erguvn tabı normal bı kac aya bu gordugunuz kadar akmayacak cunku memek bosaltıyor anca yetıyor. Ben meme ucuna parmagımı basıp titretiyordum bıraz, akan sut duruyordu. Cok sutum yoktı ama akardı da dıger memeyı uyardıgı zaman. Normalde akmazdı ama cok yoktu cunku. Sütünüz bolken sagıp dolaba atın ılerde ısınıze yarayabılır🤗 2-3 saatte genelde mastıt olmazsınız dedıgım gıbı yaparsanız da olur yanı ya da daha ıyı fıkri olan anneler mutlaka olacaktır🤗 ısınıze gelen sekılde denersınız 🌺