Bahardda doğdu iki gün sonra verdim sarılık geçince memeye devam ettim 3 ay ara verdim sonra çalışmaya başlayınca tekrar başladık 3 aydır kullanıyorum sıkıntı olmadı canım umarım sizdede sıkıntı olmaz onun üst kısmındaki kısmı burnuna mutlaka degdiriyordum ve kucağımda iciriyordum meme sansın diye ilk aylarda ama şuan k.validem içiriyor beşiğinde