Littlebird Bahardda yalnız şöyle bir durum var işr başlayacağınız için dediğiniz gibi mecbur sağıp bırakacaksınız. Siz yokken başkası verecek biberonu bebek sizinle biberonu eşleştirmeyecek umarım başarırsınız
Melesss Bahardda her çocuk farklı eninde sonunda reddidiyorlar biberona alışınca ne marka olursa olsun
Keremmmmm Philips avrnt kullandım yapmadı. Hatta ilk başlarda hiç emzirememistim sağıp biberonla veriyordum. Her gün memeyi deneye deneye 1 ay sonra memeden emmeye başladı arada da biberon kullandik bir sorun olmadi
Uygurelif Canım benim her türlü yolu denedim bugün 8 ay5 gunlugüz hala sağım yapıyorum. Alacaksan kaşık biberon al her bebek bir olmuyor bide meme reddi dış çıkarmaya başladığı zaman olmuyor emerek kendini rahatlattigi için.
Bahardda Uygurelif kaşık biberonla denedin mi canım benimki de bir haftadır redlerde gündüz hiç almıyo gece içiyo ama
Bahardda Littlebird onun ucuna alışınca emmez diye düşünüyorum acaba bakacak kişide mi kalık biberonla verse o da bana çok zor geliyo
Littlebird Bahardda ben bebeğime bir dönem mama kullandım biberon ile verdik ama ben hiç vermedim kokuyla biberona alışmasın diye yine de alıştı
Elfelf475 Bahardda ben hiç mana kullanmadım ama anne sütümü bazen göğüslerim acıdıgında biberonla veriyorum 3,5 aylık Avent kullandım hiç red yaşamadım çok şükür
Littlebird Bahardda avent kullandım canım. Kendiliğinden akmayıp benek çektikçe gelmesi daha iyi avent kendiliğinden akıtıyordu
zeyneddin-2021 Ben Chicco nun emziği yan tarafta olandan aldım ilk 2 ay meme mama devam ettik sarilikdan dolayı red olmadı sonra çalışmaya başladım o biberonla veriyor k.validem red olmadı hatta daha bir düşkünlesti memeye şuan 8.5 aylık
Littlebird Bahardda evet bebek çekmese bile damla damla akıyor o da tembellik yapıyormuş bebeğin emmesinde
zeyneddin-2021 Bahardda doğdu iki gün sonra verdim sarılık geçince memeye devam ettim 3 ay ara verdim sonra çalışmaya başlayınca tekrar başladık 3 aydır kullanıyorum sıkıntı olmadı canım umarım sizdede sıkıntı olmaz onun üst kısmındaki kısmı burnuna mutlaka degdiriyordum ve kucağımda iciriyordum meme sansın diye ilk aylarda ama şuan k.validem içiriyor beşiğinde