Naile1990 Yani tatlı yemiyoruz sadece eşimin şekeri var olabildiğince çayın yanına tuzlu şeyler koyuyoruz tabi bazen kaçıyor bide bilmiyorum belki etki ediyordur ama çok hareketliyim cidden asla oturayım şunu yiyeyim tatlı yiyeyim tost yapayım gibi şeyler düşünmüyorum yapmıyorum da