minnak1anne bebeğin doyuyorsa senin sütünle açlıktan ağlamıyorsa tabiki emzir sadece emzirdikçe sütün artar ve süt yapacak şeyler ye bol bol. Ama acıkıpta ağlıyorsa ve o an sütün yoksa mama ver. Memede ağlar bebek süt olmadığında mesela burdan anlayabilirsin