Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık. Doktor mamaya devam et dedi kesme dedi hem anne süt alıyordu hem mama. Ama sağlık ocağındaki ebe mamayı kes sadece anne sütü alsın dedi. Araştırdığımdaysa yenidoğan bi bebek günlük 30gram almalı, mamayı kesip 10.gün tarttırmaya götürdüğüm bebeğimi sadece 100gram almıştı günlük 20gram eksik almıştı ne yapıcam doktoru mu dinliyim ebeyi mi sizce ? Ama ebe buna rağmen sadece anne sütüne devam et diyor. Yani bebeğim doymasa ağlar emince ağlamıyor sütüm var ama az kilo almış ya da bezine dolduruyor aldığı kiloyu tutuyor ayy bilemedim yardım edin bana 🙏🏼🤷🏼♀️