ezgezg Seymayna Benim bebeğim de 20 günlük gece emziriyorum gazını çıkartayım öyle uyusun diyorum gazını çıkartırken uyanıyor tekrar emiyor. Çıkarttığım gaz tekrar oluşuyordur ikilem de kaldım ne yapacağım
Merveyselkaya Adada aynı bizdede durum böyle işte 9 gün sonra 6 aylik olacak dün tarttim kendisini 5.aya girdikten bu yana 200 gram almış doktoru ile görüştüm az almış dedi onun en az 500 gram alması lazım dedi 😔
Adada Merveyselkaya Ben beş buçuk aylıkken başladım ek gıdaya abla cocuga yulaflı muhallebiler yap yedir kilo aldırır direnç gelir vücuduna birde dış cikrma dönemindeyse iştahsız olur kilo kaybeder korkma
SEDANURRRR Seymayna bizimde öyleydi ıkınmaktan uyuyamazdı aslaa geçmeyecek sanıyodum şuan 3 ay 21 günlük tamamen geçti çok şükür seninkide 3 aylıkken biter inşallah
SEDANURRRR Seymayna biter inşallah bende hiç bitmeyecek sanıyodum bi anda kesildi, gaz damlası kullanıyor musun?
bebiskoooo Seymayna bende öyleydim gaz damlası ve probiyotik damla kullandım rahatladı birazda olsun bende sadece mama ile besledim emmedi beni bebeğim ve çok gazı vardı sürekli masaj yapardım
Seymayna bebiskoooo beni emiyor yine gazlı yine gazlı ben de laktaZm ve sab kullanıyorum . Gündüzleri iyi gece de biterse bir ohh cekeceğim 🤯
bebiskoooo Seymayna sen üşütme ayağında hep çorabın olsun sen üşürsen de sütten geçer gazı olur canım soğuk yiyecekler de tüketme çok dikkat et inşallah biran önce atlatırsın 🥰
Adada Seymayna kuru fasulye soğan nohut mercimek çorbası tuketmiyon demi abla bunlar kudurtur cocugu gazdan sütünden geçiyor çünkü brokoli karnabahar limon gazlı içecekler mahveder
Seymayna SEDANURRRR sab ve laktazm kullanıyorum , gündüzleri uyanıkken sorun olmuyor ama gece ve gündüz uykularında hep kıvranıyor sallama ile bile uyunuyor hep ağlayarak dalıyor uykuya , gaza yoruyorum hepsini artık .. bir de Oğlumda kesilse bir anda 😣
SEDANURRRR Seymayna gazdan canım 3. ayına girsin bitecek merak etme ☺️ Şu anda kaka yapmadığı sürece ıkınmıyor çok şükür
Seymayna SEDANURRRR mesela su anda ayağımda 2 saattir sürekli sallayarak uyutuyorum hala kıvranıyor derin uykuya geçemedi . İnş dediğiniz gibi olur . 💆♀️
minikmelegimmmm Seymayna yuz ustu yatırın kontrollu sekılde basında bekleyın biraz rahatlar bebıs tabı sız uykusuz kalacaksınız yapacak bır sey yok
minikmelegimmmm Seymayna 3 ayda gecer benım kızım gunduz gece saat bası ıkınırdı uyuyamazdı asla yuz üstü yatırır basında beklerdım daha rahT ederdi şimdi 6 aylık büyüdü kendı cıkarıuor gazını 3 aydan sonra ogrenır cıkarmayı