Merveyselkaya seni çok iyi anlıyorum abla 6 ay atağında yaşadım bu durumu mamayı bitirmeyince karnı tam doymadigi için uykuyada dalamiyorlar malesef oturup ağlıyordum doktorada goturdum dediği tek şey senin çocuğun kendisi huysuz kızım sağlığı yerinde normal yani bu huysuzluga mamayı az yemesi bazen çok yemesi korkma biseyi yok mamayı değiştir dedi mecbur kalıp acıkınca Yicek dedi ek gidada verme dedi aciksin ağlasın yesin mamasini mamayı yedikten bir saat sonra uyuyup uyansik ekgidayi öylesi ver dedi yemiyo mamayı deyip ekgida verme dedi once mama sonra ekgida dedi