Merveyselkaya Seymayna hiç geçmiyor ya 5 ay 18 günlük olduk ek gıdaya başladık bu defa ek gida yediği için gaz başlıyor bağırsakları alışıyor diye 🤷♀️
Adada Merveyselkaya bakın bende bunu bilmiyordum 🤦🏼♀️😁 oğluma iki gün önce balkabağı çorbası yaptim içti beğenerek gecede felaket gaz oldu yani bagirsaklar alisiyo diyemiyo oluyomus bu ek gıdaya geçişteki gazlanma yeminlen yildim bı bitmedi su gaz dönemi 6 ay 9 günlük bebek yarı yasa girdi hala devam yani
Merveyselkaya Seymayna maalesef 18 gundur başlamışız ek gıdaya 18 gündür bir gece gazsız geçmedi o kadar kötü ki 2 3 gece acile gittik ağlıyor kıvranıyor uyumuyor diye hicbirsey yapmadan geri gönderdiler eve🤦♀️
Gulumseyememdedim Duru5214 maalesef bitmiyor karnından sürekli gurul gurul sesler geliyor ben kendisine gaz bebek diyorum artık🥲 inşallah bi an önce biter de kurtulur bebişlerimiz bu sancılardan😔🙏
Seymayna Elif-say bizde de öyle gündüz sıkıntı yok ama geceler… zalım geceler . Yatmadan önce zeytinyağı vermeyi deneyeceğim bu gece bakalım ne olacak
Merveyselkaya Seymayna öyle valla doktorumuz ile iletişime geçtim bugün baybay night diye bi damla önerdi onu kullanacağız hem sakinleştirir hem uyku verir dedi bakalım inşallah faydasını görürüz
Elif-say Seymayna bak Eymen 7 aylık ve felaket gazlı bi çocuk üstelik hala devam ediyor tek çözümü metsil gaz damlası ve zeytinyağında buldum, bence mutalaka her sabah ve gece zeytinyağı ver faydasını göreceksin
Seymayna Merveyselkaya o ilaca zararlı diyen de var ama artık kafayı yiyeceğim bugün gündüz uykusu bile uyutamadım 😭
Merveyselkaya Seymayna bence herseyin iyisini doğrusunu doktorlar bilir ben bizzat çocuk doktorumuza sordum gunde 2 defa 5 damla verebilirsin dedi eğer sorun olsaydı kullanma diye söylerdi bana
2cocukannesi__ Efeninanasi kimyon demleyip iç canım çok zor bizim ki 3.ay 10 günlük mecbur 2 çay kaşığı verdim ardından 4 çay kaşığı kaynamış ilimis su verdim 2 satte kakasını yapıp gülücükler attı yavrum benim