Seymayna Ne zaman geçecek bu gece gazdan dolayı uyanmalar ? Gündüz bu kıvranma olayı baya azaldı ama gece hala aynı (2,5ayluk)
lalbg Seymayna 3 aya girdiğinde biraz hafifler 4. ayda tamamen biter:) bazı bebeklerin biraz daha uzun sürüyo ama inşallah öyle olmaz🙏🏻
AC1512 Seymayna zaman durdu bizimde gece koliklik başlıyor hergün aynı durum 1.5aylık kızım inş biran önce biter
Gmznr2909 Seymayna youtube de davlumbaz sesi var ben hep onunla uyuttum şimdi 4 aylık yaklaşık 1 haftadır git gide davlumbaz ihtiyacımız azalıyor kimi bebekte de bıçak gibi bir günden bir güne kesiliyor muş gaz sancısı bizim ki yavaş yavaş azalıyor
Seymayna Liyaninannesiiii valla umarım ya şimdi ayağımda sallıyorum gaz sancısı dağılsın diye halbuki uykusu var
Goktugunannesi1234 Seymayna aynı durumdayiz ne yapsam yine aynıyız 😔 bizimki de 4 te başlıyor 7-8 e kadar durmadan devam ediyor. 34 günlüğüz 😔 9. Günden beri devam çok erken başladı bizimki
Efeninanasi Seymayna benımkıde oyle ıkınıp tıkınıyor gece uyanmıyırda uykusu var ama huzursuz oluyor kaka yapmays calısıyor.
2cocukannesi__ Efeninanasi kimyon demleyip iç canım çok zor bizim ki 3.ay 10 günlük mecbur 2 çay kaşığı verdim ardından 4 çay kaşığı kaynamış ilimis su verdim 2 satte kakasını yapıp gülücükler attı yavrum benim
Efeninanasi Seymayna ben doktora danısıp bu oceon d3 vıtamınunı gece verıyorum kakayı kolaylastıedı uyanmadan yapıyor içinde zeytin yağı olduğu için🥳
Gulumseyememdedim Seymayna 4 ay 25 günlük her gece en az 3 kere kıvrıla kıvrıla gaz çıkarmak için uyanıyor😩
Duru5214 Gulumseyememdedim benimkide öyle yakında birer diyodum ama bizden bi ay büyüksünüz sizin de daha bitmemiş 😞😞 gaz kaka problemi olmasa belkide gece hiç uyanmayacak çünkü o kadar kıvrılıyor ki ben uyandırıp kakasını yaptırıyorum
Gulumseyememdedim Duru5214 maalesef bitmiyor karnından sürekli gurul gurul sesler geliyor ben kendisine gaz bebek diyorum artık🥲 inşallah bi an önce biter de kurtulur bebişlerimiz bu sancılardan😔🙏