Benim ilk kızımdan sonra 9yıl olmadı eşimin spermelerinde sorun varmış tam olarak tedavi görmedik zaten benimde adetleri düzensizdi rahimde yara vardı sonra eşimle başka sebeplerden ayrıldık 4yıl sonra barıştık yine çocuk istedik 6 ay olmadı, yok sağa dön yok solada dön ayağını kaldır başını indir hemen kalkma wc gitme bi sürü sıkıntı stres bide o düşünceyle yapınca hiç adapte olamıyordum.
Bi gün öle spontane gelişti bittikten sonra anında wc gitmiştim sonra duş aldım vurdum kafayı yattım ama aklımda bişe yoktu 1ay sonra hamile olduğumu öğrendim kafandan attığın zaman inş kalırsın