Kızlar 3 yaşında bir kızım. Kızım üçüz olsa gene de şikayet etmezdim maşallah beni hiç yormadı. Bir senedir de korunmuyoruz ikinci çocuk için. Çünkü 28 yaşındayım kızıma kardeş istiyorum. Ama 1 yıldır her ay düzenli adet görüyorum. İki defa test yaptım çift çizgi çıktı. Hamileyim diye sevindim geri adet oldum. Doktora gittim bir sorun yok diyor tertemiz diyor ultrason dan bakınca. Klamen yazdı iki ay onu kullandım, çatlatma iğnesi yaptı, yumurtlama günümü söyledi falan. Ama bir türlü olmadı. Halbuki kızımda korunmayı bıraktığımız ay hamile kalmıştım. Var mı öneriniz şöyle yap böyle yap diye. Dün gene adet oldum eşim doktora gidelim diyor gitmek istemiyor gibiyim çünkü boşa gidiyor gibiyim. Doktor sorun yok diyor