Balannesiiiiii bizim doktorumuz mama önermiyo. Benim kızımda 9 aylık gündüz emmeyi bıraktı mesela gecede 1-2 kere emer o da uykuya dalmak için az bir şey. Doktora sordum mamaya gerek yok ek gıda yeterli artık dedi. Ben başka bir şey vermiyorum. Kaşık maması pirinç unu vs bunların bebeğe vitamin olarak bir yararı yok fos kilo. Ha tok tutsun derseniz bilemem ama iyi yiyorsa gerek yok ben vermiyorum o tarz şeyler 😊