Kızım şu an 9 aylık, doğduğundan beri anne sütüyle besledim. Bazen sütüm oldu bazen olmadı korona oldum sütüm kesildi 4 tane bilindik markanın ayrı ayrı mamasını denedim kızım asla beğenmedi hep kustu resmen hasta etmiştim yavrumu, sonra tabi bıraktım denemeyi stres altındaykende sütüm hep bi oldu bi olmadı hep düşüncemde sütüm yok düşüncesi vardı çünkü. Şimdi kızımın dişleri çıktı göğüslerimi hep ısırıyor bitanesi patladı ve onu her vermemde daha fazla yara açıldı alt tarafı komple yara etim gözüküyor ve kanıyor. Şimdi de 2 gündür memeyi kabul etmiyor asla ağzına almıyor çığlık çığlığa kalıyoruz gece uykusunda bile almıyor uyanınca mecbur ayağımda sallayıp geri uyutuyorum. 2 gün emmediği içinde sütüm yok resmen bugün ilk defa emmek istedi ağzına aldı ama sütüm yok biliyorum, ve en kötüsü bebeğim biberonda almıyor ağzına, doğduğundan beri alıştıramadım lansinoh, avent biberon denedim ama almadı. Sütümü sağıp vermeyi denedim oda olmadı. Kaşıkla verdim bazı zamanlar. Öyle ki durum böyleyken mama kullanan anneleri artık imrenmeye başladım gerçekten yaşadığım çile, aman sütüm kesilmesin aman aç kalmıyım su içeyim vs derken kendimi hep yıprattım ve sonuç olarak sütüm yok ve mamada kullanamıyoruz. 9. Aya kadar böyle geldik ama bundan sonra ne yapıcam hiçbir fikrim yok, bugün aadece ek gıda verdim sıvıya dair sadece su içti o kadar. Benim gibi olan anneler bana akıl verin ne yapabilirim😢mamadan sütten başka ne verebilirim biberonda yok hayatımda