Lavanta35_ yedi kaşık dut kurusu iki buçuk bardak suya koyup kısık ateşte on dk kaynatıyosun ılık soğuk nasıl istiyosan içiyosun ama sütün varsa yani fazlaysa içme daha da dolar göğüslerin bu sefer mastit olma Allah korusun illa içicem diyorsan da her gün değil gün aşırı iç tek seferde içme yarısını sabah yada öğlen yarısını akşam iç bol bol sütlerin olsun ayrıca kafana da takma yetecek mi diye değil yetiyo diye düşün pozitif ol ki sütün olsun en önemli şey pozitif olmak ve dinlenebilmek