Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 günlükken sarılık değeri 18 çıktı bir gece fototerapi aldı ve 12 ile hastahaneden çıkardık. Bundan 10 gün önce tekrar götürdüm o gün çok sarı geldi 11,9 çıktı değer. Bugün tam bir aylık olduk değer 7 çıktı tekrar yükselir mi bebeği sürekli 2 saate uyandırmaya devam etmeli miyim? Kıyamıyorum artık zorlamaya. Öneriniz nedir?