ismihazan bende 12şubatta yaptırcam inş randevumu ogüne bulabildim heyecanlıyım 3yıldır düşünüyorum 🤨 2yıl önce tam heves ettim rabdevu aldm hamile kaldım 6aydan önce yapmayız dedidelr doğumdan rada simdi 10ay oldu ancak sıra geldi bana. Yatırdığım yerden eminim ama sekli bana yakıscak mı diye merak ediyorum en cok.