ismihazan Merhaba kaşlarına microblading işlemi yaptırıp da hem pişman olanlardan hem de memnun olanlardan bilgi almak istiyorum karar verebilmek için tşklerr ❤️❤️
Kirmiziruj ismihazan annem yaptırdı çok memnun gayette güzel duruyor bende heves ediyorum ama kaşlarım kalın güzel duruyor vazgeçiyorum 😂
D_erya ismihazan yaptırdığınız yer çok önemli gerçekten ben senede bir yaptırıyorum baya memnunum sadece işlem uzun ve biraz acılı geçiyo
Deletedmom896 ismihazan Evet kıl tekniği . 2 sene önce yaptırmıştım tekrar yaptıracağım emzirmem bittiğinde
Deletedmom896 NukleerBaslikliKiz Phibrows uzmanı bi uzman vardı Erdal diye bi adam Denizli’ye gelmişti ona yaptırdım 1500 küsur
HonKiPonKiDoNiNo Ahh bende bi cesaret etsem ne iyi olcak en kanayan yaram.. Kasimin yaridan sonrasi yook nerdeyse 🙈 Shopla kas yapiyorum kendime cogu zmn 🤣🤣
ismihazan Deletedmom896 işlem olduğu belli oluyor mu peki doğal mı duruyor , görenler değişimi farkediyormu, benim yaptırmak istediğim kişi de phibrows uzmanı
1Aybarsmom Deletedmom896 Neden emzirme bittikten sonra dediniz. Bende yaptırdım ama çok iyi tutmadı üstelik 3 4 sefer üzerinden geçti yine de az birşey kaldı
Deletedmom896 ismihazan Şöyle ilk 1 hafta koyu oluyor sonra normale dönüyor hayır bahsettiğin dövme gibi duruyor mu demek istiyorsan kıl tekniği en doğalı anlaşılmıyor bile bulursam fotoğraf atayım
ismihazan Cindy_35 ayy bundan korkuyorum bende ama yapılan teknik microblading kıl tekniği miydi, kıl kıl tek tek çizerek mi işlem yapıldı yoksa tamamen boyama şeklinde mi
Kirmiziruj ismihazan yani işlem gördüğü belli oluyor ama aşırı sırıtmıyor tabiki kıl tekniği yapılıyor tel tel ilk zamanlar koyu oluyor ondan sonra git gide kaş rengi şekli duruyor
ismihazan D_erya yaa çok sevindim benim yaptırmak istediğim kişi phibrows nurhan güler samsunda kendisi