Masal2102 yuhumgeliy canım yaz demiştin kremler baya iyi geldi 1 sürmede bile fayda etti bakalım inşallah tekrarlamaz
yuhumgeliy Masal2102 gerçekten mi bizim hala çok kötü ya 3. Gün bugün bir türlü iyileşmiyor herkes travazolu önermiş 😔 resmini göndericem kızımın boynunun o kadae kötü ki dün yıkadım bugün yine çok kötü kokuyor boynu 😔 https://ibb.co/fnLnbKC https://ibb.co/6rsn7bq https://ibb.co/QfcFK70 https://ibb.co/CJQSLgM https://ibb.co/Y80C2cR https://ibb.co/BzGppMD
Masal2102 yuhumgeliy Ay yavrum travazol da iyidir canım bence hemen aldır kullandım oda bir kere sürmede bile geri alıyo hemen ama az sür kortizonlu bi krem olduğu için ince sür
Kaan01 bsclk77 tum tartismalar kismi var ya yukarida.oraya tiklayinca ozel tartismalar var. Oraya msj attim