Hilalkaradeli evet perşembe gösterdim hametan sarı ve madecassol gibi birley yazdı kullanıyorum hiç bir faydası yok. Pazartesiye kadar geçmezse tekrar gel dedi gideceğim yarın. Canım koltukta yatıyoruz kızımla koltuk sert siye koltuğun üzerinde elyaf yorgan ve battaniye vardı önceden sabaha kadar kafası ve omuz tarafı ıpıslak oluyordu o yüzden çimdi kaldırdım hepsini sadece çarşaf var ona rağmen kafası falan ıslak oluyor. Üzerinde sadece atlet ve uzun kollu bluz falan oluyor. Üstüne de yorgan örtüyorum. Yanlış mı yapıyorum neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum