fatma_6141 ben cok istedim ama aimdi bile ağlayınca uzun süre benle sanki arasına mesafe koyiyor.. başka birine gittiğinde doktora falan yüzüme bakıp beni al diye ağlıyor almayınca da p gun benimle az ilgileniyor az guluyor .. Ben de düşünmüyorum ağlar diye