Kızlar 3 ay 17 günlük bebisim var geceleri uyku sorunumuz bu zamana kadar hic olmamıştı.. 3 gündür gece her 40 dakikada bir uyaniyor ağlayarak meme ariyor vermezsem hayatta uyumuyor.. versem etmekten karni şişiyor gazi oluyoe. Gündüzleri hadi alışmıştık kısa uykularina.. ama geceleri bu durum bir de tek başımayım.. yoruldum.. atak mı bu nedir bilginiz var mi