Yalnız bilimsel bazı gerçekler var. Bebekler ilk üç ay gece-gündüz ayrımını yapamıyorlar beyinlerindeki bununla alakalı bir alan yavaş yavaş geliştiği için. Yaklaşık 3 ay sonra kadar anlamaya ayırt etmeye başlıyorlar. Evet bebeklerimizin hepsi birbirinden ayrı, hepsi özel ve tek. Kendilerine özgüler. Birçok şey kitaplardaki gibi olmuyor. Ama bazı standart durumlar da var, deneyimledikçe göreceğinize eminim.