Minis ben bu konuları hiç araştırmadım kızım daha küçük ilerde ihtiyaç duyarım diye, o yüzden bulmuşken size sorayım. Tam hatırlamıyorum ama sanırım 5.hafta atağından sonraydı, bezimizi değiştiriyoruz uyku tulumu giyip yatağa geçiyoruz sonra loş ışıkta masal okuyorum iyi geceler annecim diyip öpüp ışığı kapatıyorum sarılarak uyuyoruz. Bu zamana kadar ağlamadığı için sorun olacağını hiç düşünmedim fakat karanlık ona öğrenilmiş çaresizlik hissini veriyor da ondan mı uyuyor içime kurt düşürdü bu