ozlemyldz Nisosunannesi bizimde 1 aya yaklasik basladik yukselince tekrar nasil ilerliyecek surec bilmiyrm
ayseozbek Lavanta01 Evet referans değerinde oldukları için korkmayin . Ama tsh yine yüksek gelebilir. Bunun içinde endokrin profuna götürün
Lavanta01 Nisosunannesi anne tiroit hastasiysa ilaci anne kullaniyor bebekte tsh dusuyor yukarda haninmefendinin yazdigi gibi. Ondan sordum sizmi kullaniyorsunuz diye.
Sevdalianne ayseozbek insallah mesajimiz görürsünüz. Kizimin tsh degeri 5.5 di ilac baslatti doktor. Profa goturmek istiyorum doktorun adını verir misiniz
Sevdalianne ayseozbek yorumlarinizda buldum ismini ama devlette bi docent buldum onunla takipteyim su an memnunuz hatta kontolumuz var yarın. Doktoru degistirmek istersem aklimda sizin doktor da. Teşekkür ederim