Lavanta01 Cok yüksek değil sakın canınızı sıkmayın
Benim oğlumun 11di aralıksız 4 ay boyunca kan verdik yavaş yavaş düştü
Herhangi bi tedavi uygulanmıyor yeni doğanlarda çoğunlukla vardır
6.aydan itibaren normal değerlere düştü
Şimdi 12 aylık ve bugünkü ölçümde 4 çıktı
Demem o ki ihmal etmeyin ama çokta canınızı sıkmayın zamanla düzelir