Kuzum biraz eskileri dinleyip bir kere yapmıştım yumurtanın sarısını eski tavada yağı çıkana kadar yaktım biraz sabret koktu ev ama yağı çıktı onu bebisin poposuni yıkayıp temizledikten sonra sürdüm geçmişti benim pasaminki inşallah yaparsan belki faydası olur bende kremlerde pek fayda görmedim ama trosyd iyi geldi biraz hametan trosyd dönüşümlü sürüyorum artık hep