Tatlican 1234___ Ben ilk zamanlarda esime bazi gunlerde almıştım ama onunla birlikte ben sürpriz yapmayı hic sevmem helede bana yapılmasını hiiiç sevmem oyuzden esim bana sorar ne istersin diye bazen isterim bazen istemedigimde olur😀
mrv5556 Hticebyrk diğer 2 sinde de gorevdeydi bu sefer yine göreve gidiyor . Sevgiliyken de uzaktık olmadı yani 😊
T-24 mrv5556 bencede öyle olmalı evliyken doğum günleri evlilik yıldönümü kutlansa yeterli kendi fikrim 😂
iremyy Hticebyrk 17 Şubat evlilik yıldönümümüz. Onun için bile hediye düşünmedim henüz, sevgililer gününü direkt atlamışım. 😬
Oznur_0708 Hticebyrk ben almam kocam alsın 😂 benden borç diye alıp vermediklerine saysın benim hediyemide 😂
1234___ Tatlican ben pek almam. geçen evlilik yıldönümü bi hediye aldım, bana dediği Allah hayrını kabul etsin 🤦 bende Allah razı olsun dedi 😂 tâbi bu son oldu. ama o bana takı falan alır, ben sonradan değiştiriyorum ☺️
egeninumutdenizi Hticebyrk valla gecen. Hafta doğum günü me. Bisey. Almadi. Adam. Hala baska. Seyler düşünüyor kus falan. Onun icin ben. Vazgectim boyle. Giderse 14sbata. Evli. Kalacagimiz. Bile. Kafamda soru işareti aslinda😏
berna_demir Hticebyrk yorumların hepsini okudum posta girerken hayalim “bi fikir bulurum belki”ydi 😂😂 hiç de fikir veren yok kimse almıyor 😂😂😂
GizemAtmc berna_demir 😂😂 Yorumları okurken iç sesim resmen 😂 Ben alıyorum🤣 salaş ve fakir kol üstleri çok sever bulamıyordu,buldum alacağım 🤗
Tatlican 1234___ Evet o postunu hatırlıyorum canm erkekler bayanlar kadar hassas olamiyor bazen ne yapalım okadar kusur kadı kızindada var deyip geçiyoruz 😀
Kbrbisi28 Ondan onceee evlilik yıl dönümü yaklasiyor bizim bakalim supriz yapicak mi dogum gunumde cok bekledim supriz birseyler ama isten geldigi gibi dogum gunun kutlu olsun dedi bi an kafa tokuşturup Allah razi olsun bro diyesim geldi 😁😁😁
Nealakasivarrr Hticebyrk kız hastayım sizin gibi eşlere… Keşke bende öyle olabilseydim. Eşimi akşamdan akşama görüyorum. Kendisi çocuğun yaramazlıkları yüzünden bana bağırmakla gecesini geçiriyor. Ertesi sabah işe gidiyor. Zaten bir insan onu görüyorum o da böyle davranıyor sağolsun. İzinli olduğu günler de romantizim desen yok. Sevgililer günü benim neyime …