Emnzr Momanne06 biraz sulu kaka yapıyor bez tam emmiyor galiba dediğiniz gibi incede kalıyor olabilir daha önce sleepy kullanıyordum onun sızdırmasından şikayetçi olduğum için değiştirmiştim baby Turco daha cok sızdırdı
Emnzr Momanne06 onda da idrar cok sızıyordu ikizlerim var ikisinde de aynı sorun oldu sevemedik minnies de cok beğeniliyor aklımda bir de onu denemek var
Esraozgn Bisracinarkartal canim ben hep baby turco kullandim ikizlerimede buyuk ogluma da hic pahali markalara o kadar para verme derim bu arada hepsiburaradada 2. 1 tl kampanyasi oluyor orayi takip et baya uyguna geliyor ben ordan depoluyorum 😊
Aysedemirrrrr Bisracinarkartal doğduğundan beri baby turco kullanıyorum çok memnunum bezleri değiştirdiler daha güzel daha kaliteli oldu. Oğlum 10 aylık