Emnzr Genel olarak herkes memnun bakıyorum ama ben mi bir yerde yanlış yapıyorum acaba bizde sürekli kakası sırtına çıkıyor bekletmiyor olmama rağmen sorun neyden kaynaklı acaba
Momanne06 Emnzr canım bizimde öyle oluyordu ana kucaginda yaslanma olarak dururdu kakası kayardı Şimdi onu kullanmıyorum sığmadığı içn kaldırdım kaka çıkmıyor
Momanne06 Bisracinarkartal q101 de hala varmidır deneyimya kampanya şeklimi yoksa normal fiyatmi Bizm de bu aralar önden çişi çok taşırıyor
Emnzr Momanne06 aynen bizim de özellikle ana kucağında çıkıyor siz ana kucağına yatırmayı mi artık bıraktınız
BenimMasalim Sefeff ben stok yaptığımda 3-4 Ay önceydi fiyatlar piyasaya göre mantıklıydı şu an nedir ne değildir bilmiyorum stoğum hâlâ bitmediği için haberim yok fiyatlardan 😄
Momanne06 Emnzr evet kenardan yırtılmaya başlamıştı Oturma da yaslanma da yatmada her türlü taşıyordu
Milamoms Bisracinarkartal Cok ara ara geliyo en son yazın gelmişti mesela bide şimdi geldi bende 21 aydır kullanıyorum memnunum
Emnzr Momanne06 biz diğer bezlerde böyle bi sorun yaşamadık aslında ana kucağından kaynaklı değildir diye düşünüyorum biz acaba bez mi büyük geliyor diyorum biraz zaman verdim inşallah düzelir çünkü pişik vs yapmadı
Yusufefemuyooglu Merhaba a101 in internet sitesinde hala fyatlar aynı indirimli 72 tanesi 70 tl stok isteyen yapabilir ordan
Emnzr Momanne06 daha önce sleepy kullanıyordum baby Turco aldım suan onu kullanıyorum bebeğim 6.800 gr ve 3 numara midi (6-9kg) arası olanı kullanıyorum ona rağmen kakası sırtına çıkıyor hemen
Bisracinarkartal Emnzr bebeğim 6 kilo ben 4 numara kullanıyorum gayette vücudunu sarıyor tasirmiyor Bence siz numarayı büyütün
minikbirsuperisii00 Bisracinarkartal Trendyoldan alıyorum doğduğundan beri ve 300 340 adetli paketler daha Uygun
Emnzr Momanne06 biraz sulu kaka yapıyor bez tam emmiyor galiba dediğiniz gibi incede kalıyor olabilir daha önce sleepy kullanıyordum onun sızdırmasından şikayetçi olduğum için değiştirmiştim baby Turco daha cok sızdırdı