gulenadam bebelac gold 2 ye geçtik şuanda.. kızım aptamil sma ve bebelac kullandı üçünden de hiç 1 kilo aldığını görmedik.. 90/100 cc nin üstüne çıkmıyor aşırı iştahsız bir bebek bazen de 100 cc yi bitirince ağlıyor tekrar 60 cc yapıyorum içmiyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anlayamadım gerçekten gece ama uyurken bazen 120 cc içiyor çok seviniyorum kilolu bir bebek olmasını gerçekten istemem ama çok zayıf görünüyor gözüme üzülüyorum 🥲 6 aylık,7 kilo doğum kilosu 2850