tazecikanneee aptamil ve bebelac kilo aldıran mamalar diye biliyorum. Doktorumda öyle demişti. Diğer mamalara göre tatlı mama bunlar. Ama bence sma yılların markası ve anne sütüne en yakın mama diye ben 6 aydır bu mamayı kullanıyorum memnunum. Öyle hızlı bir şekilde kilo aldırmıyor ama sağlıklı ilerliyor. Aptamil boş kilo yapıyor