Bizimkide 15 gunlukten beri yüzüstü yatıyor doktorumuz nasıl rahatsa öyle yatsın elleme dedi ama yüzüstü yatırımcı mutlaka gözünün önünde olsun Allah korusun kendini kaldıramaz dedi ve gündüzleri genelde öyle uyuyor bide bizimki doğduğundan beri hiç yan yatiramadim ya sırt üstü yaa yüzüstü....`