Meraba güzel anneler.Bebeğim 1 ay 3 günlük.Sırt üstü yatırdıgımda en fazla 10 dk uyuyor ama yüzüstü yatırınca saatlerce uyuyor.Geceleri yan yatırıyorum ama gündüzleri yüzüstü yatırıyorum yastıklarla destekleyerek.Doktora sorma imkanım olmadı sakıncalı mı doğru mu yapıyorum yardımcı olur musunuz