Dilekcc Kelebek88 oğlumunda sıcaktan oldu doktorumuz hametan pomad (mavi olan) verdi 1 kez sürdüm ertesi gün geçti
Asafeymeninannesi Kelebek88 bizde de o sıkıntı var yaa 🤦♀️ doktora bile götürdüm o zamanlar kışın sonlarıydı. Boğazlı giydirme, kıyafet boğazına temas etmesin bunlar hep terden oluo dedi Sudocrem sürdüm şükür iyi geldi. Şu an yine tekrarlıo, keremle geçiştiriyorum
Caglasena Kelebek88 ben sarı olanı kullanıyorum mvi ile arasındaki farkı bilmiyorum ama eczanede bebeğe kullancam dedim sarı verdi
[silindi] Kelebek88 bize hep oluyor o problem biraz tombiğiz kolları koltuk altı hep oluyor yani doktor kesinlikle pişik kremi önermedi Hindistan cevizi yağı kullan dedi
Tazeanne19 Kelebek88 benmki de 3 bucuk aylık boynunun altı koltuk altı daha dogrusu boğum olan her yer kızarıyo ben oralarına sudocrem sürüyorum pişiğe en etkilisi o hemen geciriyo
AnneAslan Anneumudu pudra ne kadar zararlı. Asla kullanılmamalı. Hele yüzüne yakın yerde kullanmışsınız. Soluması çok tehlikeli.
papatyammmm bepantenin pişik kremi pek işe yaramıyor maalesef.Aynı dertten bende muzdariptim.Daha sonra doktor hamazinc diye bi pişik kremi yazdı.Onu sürmeye başladım ve baya hafifledi.İstersen sağlık ocağında yazdır doktoruna hemde bi sorarsın.Ve günde en az 1 veya 2 kez ılık bi duş aldır bence rahatlatır en azından.