Kelebek88 Bebgim 3 ay 23 gunluk boyunalti da kirmizilklar var sabah yoktu..uyuttum uyandm bi baktim ki var gecer dedm ellemistr falan die dusundm yok gecmedi.betanhol pisik kremini surdum hemen..sizde boyle durum yasandimi??yasadysanz da neler yaptiniz.anlatrmisiniz.?
MuhammedAmine Kelebek88 olmaması için zeytinyağı sürüyorum ara ara . Hafif ısıtıp asidini uçurduktan sonra
Annecik03 Kelebek88 krem sur 🥰 dogaldir hava sicak ve boyunlari fazla hava almiyor cok kucukler 🥰 buyudukce bu durum azalir ama ben az bi kizariklik gorsem bepanthol suruyorum yadz sudocrem. Geciyor ve önlüyor
Anneumudu Kelebek88 benim bebeğimde 3ay 30 günlük dün bende farkettim bepanthol sürdüm geçirmedi gıdısını kaldırdıkca acıyordu sanırım bagırıyordu bende pudra sürdüm elime döktüm oraya sürdüm geçirdi gibi bişey. Ama kesin çözüm değil malesef😔
AnneAslan Anneumudu pudra ne kadar zararlı. Asla kullanılmamalı. Hele yüzüne yakın yerde kullanmışsınız. Soluması çok tehlikeli.
Asyaglck Boynunun altına yastık koyup yatırın gergin olsun pudralayın sürekli boynunu koltuk altını geçiyor
Halosmom Kelebek88 en güzel çözüm duru suyla ılık duş aldırmak. Ben çareyi bunda buldum havalar aşırı sıcak çünkü
Svscgdm Benim ikizlerimde de var bu sorun ben sudocrem bebek bakım kremi aldım azda olsa işe yaradı bi araştırın derim ☺️
CerenBulut Bebeğimmi havuza götürüyorum her ay ve hergün ılık duş alıyor doktorumuz söylemişti havuzdaki bebek hemşiremiz de kesinlikle bepanthol sürülmeyin dedi bebek yağı en iyi cözüm her banyodan sonra..
Kelebek88 CerenBulut birgun dus aldiriyorm birgun aldrmiyorum yağini suruyorum kulaginn arkasna kadar
Caglasena Kelebek88 cnm bepanthol filan hikaye Bi işe yaramıyo benim kızımın hep oluyo hametan sür önce kuru bezle sil hametan sür anında geçiriyo doktor bile hametan sür bepanten veya bepanthol süreceğine dedi bir iki saate geçiyo
Asyaglck Kelebek88 bu sıcaklarda bebeğe yağ bilmiyorum. Bende sürüyorum rahatlasın diye ama banyodan sonrq değil banyodan önce güzelce masaj yapıp sonra duşa. Yağla bırakmayın sıcaklarda o da pişik yapar
Asafeymeninannesi Kelebek88 bizde de o sıkıntı var yaa 🤦♀️ doktora bile götürdüm o zamanlar kışın sonlarıydı. Boğazlı giydirme, kıyafet boğazına temas etmesin bunlar hep terden oluo dedi Sudocrem sürdüm şükür iyi geldi. Şu an yine tekrarlıo, keremle geçiştiriyorum
Tazeanne53 Bizde de var ne yazık ki. Her gün duş aldırıyorum ve kuru tutuyorum. Çok kızarınca mustela pişik kremini sürüyorum. Havalar çok sıcak, kapalı bölge hemen pişik oluyor😔
CaglaOzcanErsoy Bizde yaşadık arkadaşlar Penaten kullanıyorum.O zamanlar hep penaten sürüyordum.Hergün duş aldırın mutlaka.Bide bende yeni keşfettin hametan krem süper.Ben lazere giderkende kullanırdım . Ciddi faydasını görüyorum .