Rumeysaaa 9.5 aylık kızım aşamıyorum başladığımızdan beri böyle tek bir öğün bile yemiyor bu aralar 3-4kasik corba içerebiliyorum o kadar mutluyum ki anlatamam kilo alımı çok az sadece emiyor yoruldum hergun yapip dökmekten yemekleri biran önce geçer inşallah