8 aylık olduk ama hala doğru düzgün bir menü olusturamadik. Menüyü bırakın tek bir öğün bile yemiyor kizim. Ek gidayi max 2 tatlı kaşığı yiyor. Ve 2 aydır da aynı kiloda. Bu durumla karşılaşan ve asabilen oldu mu.Haftaya Dr kontrolüne gitcez ama önce size sorayım dedim çünkü yaşayan anneler daha iyi bilecektir 😟