SeverusSnape Med yok hiç aramadım. En iyisi yarın orayı arayayım. İbanım da yazıyor acaba oraya yatar diye mi öyle gözüküyor diye düşündüm önce ama bence alakası yok. Sanırım reddedilecek.
Aysesirac05 Kuzucukkk ben eşimden boşandım ailemle kalıyorum babam sigortalı bende nafaka alıyorum bana onaylandı e devletten başvuru yaptım sosyal hizmetlerden
Aysesirac05 salcali_yumurtaaa yoğunluktan dolayıdır bence yakınca cevaplanır sizinki de red gelseydi şimdiye gelirdi bence
Aysesirac05 kahvekokusuu sosyal hizmetleri aradım sordum vakıf paranın yatması için onay vermesi gerekiyor dedi yogunluktan dolayıdır belki
Aysesirac05 Tecrubelianne keşke ihtiyacı olan herkesi çıksa canım ya benimde ihtiyacım vardı onaylandı bana inşallah seninde onaylanır bu sefer
Mevacanimkizim Aysesirac05 ben kaç defa başvuru yaptım çıkmadı ya eşim bir süre çalışmadı faturalar birikti ev kira hepsinin resmini çekip yollamama rağmen üstüne hiç biseyde kayıtlı değil bide kızım küçük birinde de sadece mama ve bez yardımı istedim yine yok
Aysesirac05 Rabiamhmt e devletten yapılıyor arama yerine sosyal hizmetler yazın ordan başvuru yapın inşallah çıkar
Aysesirac05 Fdme e devletten yapılıyor arama yerine sosyal yardım hizmetleri yazın çıkan ilk yere girip başvuru yapın