Med merhaba, ben post açmıştım ama sizi etiketlemeyi unuttum.
Ben de başvurmuştum hatırlarsınız. Çok soru sordum bu konuyla ilgili size.
Benim hiçbir şey gözükmüyordu, Ocak 7’de başvurmuştum. 3-4 gün önce “diğer aile yardımı” olarak sonuç çıkmaya başladı. Fakat başvuru kısmında hala süreç devam ediyor yazıyor. Detay kısmında “diğer aile yardımı” yazıyor.
Yardımı hak eden kişi olarak adım gözüküyor.
Yardım numarası vs hepsi var.
Sadece ödeme kısmı “-“ gözüküyor. Yine detaya tıkladığımda bir kurum adı ve numarası var. Aradım ulaşamadım.
Bu süreçten sonra mı onaylandığı veya reddedildiği belli oluyor? Yoksa onaylanmış mı oluyor?