Elisaminannesi kızınız 9 aylık ve yanlış anlamadıysam yaştan dolayı çocuğu 2 yaşına getireyim başvurayım deme şansınız yok. Son şansınız olduğu için içinizde kalacaksa deneyin ama olursa zorluklarına göğüs gerebilecek misiniz. Hadi siz dayandınız ayrılığa ama size en çok ihtiyacı olan zamanda bebeğinize annesizlik duygusunu yaşatmaya değer mi düşünün derim. Eşim asker, ben 112 de att yim ikimizde nöbetli vardiyalı çalışıyoruz. Eşimle görücü usulü tanıştığımızda o bana ‘ben askerim bunun doğusu var, görevi var bunu bil kabul edersen evlen’ dedi. Bende ona ‘ben çocuğum olursa kendim büyütmek isterim ücretsize ayrılırım bunu kabul edersen evlen’ dedim. Şimdi 8 aylık kızımız var ben ücretsizdeyim kızıma bakıyorum ama eşim Suriyede :( Birşey anlamaz demeyin bebekler her şeyi anlıyor. Babasına kızgın görüntülü konuşurken telefona bakmıyor kaçıyor. Babası hariç kimle konuşursa tepki veren gülen telefonu almaya çalışan kızım babası olunca hemen arkasını dönüyor bakmıyor. Bunları yaşamak ister misiniz iyi düşünün derim.