Elisaminannesi Eşim komiser. Ben hayalinize çok saygı duyuyorum fakat anaç bir kadın iseniz zorlanabilirsiniz. Çünkü arkadaşların dediği gibi tüm mülakatları geçtikten sonra 8 ay bir intibak eğitiminiz olacak. Şayet lise mezunu iseniz Pmyo okuyacaksınız bu süre de 2 yıl.
Hangi şehirde ikamet ediyorsunuz bilmiyorum fakat ettiğiniz şehirde kadınların da bulunduğu pomem/pmyo olmayabilir. Yani haftasonları da bebeğinizi göremeyebilirsiniz (ki 3 yaşa kadar mücbir bir sebep olmadığı sürece ben bebeğin anne ile büyümesinden yanayım)
Kaldı ki polislik başlı başına zor bir meslek,zaman kavramı yok;nöbetler,il dışı görevler,mesailer bu durumlarda da bebeğinizi emanet edebileceğiniz bir yer olmalı 🙏🏻 Takdir sizin🌸